HTML

Kerékpározás Győrben

A blog a győri kerékpárutak állapotáról, megoldásairól, hibáiról szól, javaslatok bringázóknak és az illetékeseknek. Beszámolók, képek, rendszeresen.

Friss topikok

Linkblog

Újabb útjavítások!

2014.07.13. 11:35 Öreg1965

Ismét jó hírrel jelentkezek, végre érdembeli javulás történt a Temetőtől a Tesco-ig húzódó bringaút állapotában.
Az illetékesek kijavították a legdurvább hibákat, kátyúkat, és a 821-es út kereszteződésében elkészült, 20 év után a RÁMPA! Éljen, éljen!

WP_20140707_11_29_50_Pro.jpgKijavításra került a Pándzsa híd is, ez van a képen. Az összes javítást nem fotóztam, mert legalább 20 van, és ezek csak a legdurvább hibák voltak. Igaz a temetőnél nem sikerült valami fényesre a javítás, de még így is sokkal jobb, mint a milyen volt.

WP_20140707_11_30_37_Pro.jpgIgazából, a teljes szakaszt újra kellene burkolni, plusz a Szent Lélek templomtól a Baumax-ig kellene járda is, mert folyton a gyalogosokat kell kerülgetni a bicikliúton...

1 komment

Címkék: győr kerékpárút bicikliút útjavítás rámpa útkarbantartás 83 as Pádzsa-híd Temető

A bejegyzés trackback címe:

https://bringautak.blog.hu/api/trackback/id/tr506504563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rickyramirez 2014.07.16. 14:07:02

Éljen, éljen, de sajnos csak a korábbi önmagamat tudom ismételni: miért kell tizen- akárhány évet várni arra, hogy kijavítsák a nem egyszer balesetveszélyes hibákat? Átadták az utat húsz éve, sajnos a használat, a természeti elemek, a fák gyökerei, stb... megtették a hatásukat, már csak azért is, mert eleve nem volt jó minőségű az út. Folyamatos karbantartás kéne egy önmagát folyton-folyvást kerékpárosbarátként hirdető várostól, nem pedig az, hogy tíz vagy annál is több évig ott éktelenkednek a lyukak, a felgyűrődések, a púpok, aztán egyszer csak (úgy-ahogy) nagy kegyesen rendbe hozzák. Egyébként ennek az útnak a folytatásán, a Szauter úton, a Praktiker áruház felőli oldalon (amelyet ugyanabban az időben adtak át, mint a posztban szereplő szakaszt) legfrissebb ismereteim szerint ugyanúgy ott vannak a magas szegélyek, ezeket húsz év után sem tüntették el.

Igen, kéne a templomtól a Baumaxig járda, de erre ez a hatalom soha nem fog költeni, erre várni vagy számítani nem szabad. Megalomán kirakatberuházásokra mennek el a tízmilliárdok, miközben a város szívében, éppen a városháza épülete és a 2-es posta közötti szakaszon olyan sz út minősége, mintha szétbombázták volna (ezt egyébként úgy tudom, most újítják fel [lesz mit]). Tehát ha a saját maguk közvetlen környezetében is ilyen állapotok uralkodnak hosszú időn keresztül, akkor itt járdaépítésre várni nem sok értelme van. Megjegyzem, ha lenne is járda, nem biztos, hogy ott mennének a gyalogosok. Itt most még szabályosan közlekednek a kerékpárúton, de sok helyen, ahol az út egyik oldalán van járda, a másik oldalán pedig csak kerékpárút, ott az út járdával ellátott részén lennének kötelesek a gyalogosok menni, de erre nagyon sokszor fittyet hánynak. Az Interspar Center (Fehérvári út 3.) és az Árkád üzletközpont közötti szakasz például ilyen, mégsem lehet a kerékpárúton szinte soha végigmenni a sok gyalogos miatt. Ezzel szemben ha a körforgalomtól a belváros felé megyek GYALOGOSAN a járdán (át a felüljáró alatt, az iparkamara felé), ott FOLYAMATOSAN kerékpárosok veszélyeztetik a járdán kerékpározva a gyalogosok testi épségét, nem egyszer eszetlen sebességgel száguldozva. Másik példa: az általam előbb említett Szauter úti, magas járdaszegélyekkel gazdagon tarkított kerékpárúton közlekedtem tavaly halottak napja körül (a Praktiker áruház felőli oldalon, amely ugye egyirányú), és sokan velem szemben, a temető felé mentek. Ezzel önmagában még nem lett volna baj, de azzal már igen, hogy a gyalogosok áradatától szinte nem lehetett haladni, mert a sárga vonalat semmibe véve jöttek velem szemben csoportosan, plusz még jó néhány kerékpáros is (kint van a "Behajtani tilos", nem mondhatja, hogy nem tudta, hogy egyirányú)!

Egy kicsit OFF lesz a következő, de ha már "kerékpározás Győrben", akkor ide való a téma: nem lehet valamit hallani a tavaly tavasszal bejelentett bérkerékpár-rendszerről? Én nem találok erre vonatkozóan semmilyen információt, és nem értem, hogy miért nem indult ez el? Jelenleg még egy kapavágás sem történt az ügyben (persze emellett még ott van az informatikai rendszer kiépítése is), de az ígéretek szerint 2014. nyarán (amely most van) már élesben működnie kéne a rendszernek (amelyhez 150 millió forintot nyertek), ehhez képest a bejelentett 23 információs pontnak és dokkolónak (amelynek a pontos helyeit is kijelölték), valamint a 215 kerékpárnak híre-hamva nincs. Ezzel mi a helyzet? Ez sem volt több a messze földön híres kerékpárosbarát várostól, mint parasztvakítás?