Ez a szakasz szintén nagyon régi, és ahol nem tették tönkre, ott még mindig nagyon jó!
A pápai útnál áthaladva a Pándzsa hídján, egy igazi bringaúton gurulhatunk, széles, jó minőségű, sima aszfalt, a TESCO buszmegállója mögött halad az út, nem a megállón keresztül, mint sok helyütt. Igazi példa ez a szakasz, hogy lehet minőségi, időtálló utat építeni! Ilyen kellene mindenütt. A Decatlon előtt átt kell menni a régi 83-as mellé, mert az M1-es felhajtóját csak erre lehet kikerülni. A lámpától a Decatlonig még jó az út, de onnantól vége a jó világnak!
Az utat több helyen felbontották, a visszaaszfaltozásnál már nem figyeltek arra, hogy a javított burkolat is sima legyen. Az autópálya elkerülő szakaszánál a híd építése miatt egy U alakú kitérőt építettek be, csapnivaló minőségű burkolattal. Az Metró bekötő útja után pedig már nem is beszélhetünk kerékpárútról, a járdára terelték a bringásokat is és az lett a "bringaút". Azóta felbontották itt is a járdát/bicajutat, az aszfaltozás a javítás után egyszerűen vicc. Balesetveszélyes!!! Hogy lehet ilyen munkát átvenni/kifizetni?
Másrészt a burkolatban akkora repedések vannak, hogy nem egyszerűen fű, de kisebb rét is virít benne.
Szerencsére, ahogy beérünk Ménfőcsanakra, a bringaút véget ér, jobb az autóúton menni, az legalább járható...